Wat zeggen anderen
over ons
We kunnen veel vertellen over wat we doen en hoe we dat doen, maar dat laten we liever aan onze gasten en opdrachtgevers over. Zij delen hun ervaringen met onze vergaderarrangementen, teamactiviteiten en bedrijfsevents.

“De eventmanagers zorgen ervoor dat het totale plaatje klopt ”
“Dat de keuze op de eventlocatie van Out of the Office viel had meerdere redenen. Ten eerste heeft het een centrale ligging. Daarnaast denken de eventmanagers van Out of the Office op een hele prettige manier mee zodat het totale plaatje klopt. Zodat er een concept staat dat volledig aansluit op wat we willen bereiken. Dit is absoluut iets wat Out of the Office onderscheidend maakt.”
“Out of the office blinkt echt uit in gastvrijheid”
Out of the Office blinkt echt uit in gastvrijheid! De Panoramazaal heeft een prettige sfeer, wat zeker bijdraagt aan rust, ontspanning en het teamgevoel. Daarnaast is het foodarrangement uitstekend! We komen hier zeker nog een keer terug voor een volgende meeting.
“Out of the Office is een locatie die erg geschikt is voor bijeenkomsten op anderhalve meter afstand”
Bij Out of the Office is alles goed geregeld. Er zijn hele goede maatregelen getroffen met betrekking tot het houden van afstand en de presentatie van het eten, alles was separaat verpakt. Ook is er goed nagedacht over de inrichting van de toiletten zodat je niets met je handen hoeft aan te raken, zoals een voetpedaal voor het bedienen van de kraan. Dat soort dingen vielen ons op. Iedereen was erg enthousiast. Out of the Office is in z’n algemeenheid een locatie die erg geschikt is voor bijeenkomsten op anderhalve meter afstand.
“Goed over nagedacht en zeer prettig voor ons als gasten”
Out of the Office heeft heel goed nagedacht over een corona-proof locatie. De maatregelen zijn op een geheel eigen wijze en op een zo’n gastvrije manier toegepast, dat we gewoon konden genieten van ons evenement. Afstand houden kon overal, zelfs met 100 personen! Goed over nagedacht en zeer prettig voor ons als gasten.
“Dit draagt echt bij aan het teamgevoel”
Onlangs hebben we met Hanos Nederland een Online Popquiz gedaan. Wat was dit leuk om te doen, zeg! Deze online teamactiviteit geeft energie en draagt echt bij aan het teamgevoel, ook al kunnen we niet fysiek samen zijn.
“Dé highlight van 2020!”
Met ons team hebben we ontzettend genoten van de Online Doldwaze Bedrijfsquiz. Deze online teamactiviteit was voor ons dé highlight van 2020!
“Tijdens de online popquiz heb je echt het gevoel dat je weer met z’n allen bij elkaar zit. Waardevol!”
Nu we allemaal thuis werken zijn de momenten waarop we allemaal samenkomen schaars. We zijn een hechte club, dus van elke dag samen lunchen naar elkaar af en toe online zien is een enorm verschil. Een moment waarop we toch samen wat leuks kunnen doen is echt van enorme waarde! De live muziek en de interactie met de presentator maakt de online popquiz speciaal. Gekke verzoeknummers, collega’s die van alles roepen en rare dansjes. Dankzij dat soort momenten heb je weer even het gevoel dat je met z’n allen bij elkaar zit.
“5 sterren show”
De online Popquiz van Out of the Office is een fijne, gezellige online teamactiviteit waarbij je veel vrolijke gezichten op het beeldscherm ziet. Top!
“wat een gaaf concept en wat een geweldige artiest”
De online Doldwaze Bedrijfsquiz is een erg gaaf concept dat helemaal past in deze tijd. De muziek tijdens de show zorgde voor veel gezelligheid en fun, wat een geweldige artiest!
“Er wordt goed gekeken naar de klantbehoefte”
We bezochten de locatie in Bussloo voor een meeting met aansluitend een nieuwjaarsborrel. Een betere plek hadden we niet kunnen kiezen. De Panoramazaal is knus, maar heeft dankzij de raampartij ook een geweldig open karakter. We werden fantastisch ontvangen in een fijne ambiance waarin alles klopt. We opereren met onze organisatie in een landelijke omgeving, de ligging van de vergaderlocatie en het weidse uitzicht zijn ook redenen waarom deze plek zo goed bij ons past. De medewerkers maken het plaatje tenslotte compleet. De flexibiliteit is een groot pluspunt. Er wordt heel goed gekeken naar de behoefte van de klant, dat is kenmerkend voor Out of the Office. Er is altijd wel een goed gevonden overtreffende trap, waardoor onze verwachtingen meer dan waar worden gemaakt.
“De sfeer en de service droegen bij aan het succes van het symposium”
Wat heeft deze locatie een fijne ambiance, zowel binnen als buiten. De prettige sfeer en de manier waarop de locatie wordt gerund zorgde ervoor dat er focus was tijdens onze bijeenkomst. Je merkt dat Out of the Office hierop is ingericht, alles is in balans. Dat had een positief effect op alle aanwezigen. Het zorgde voor een ontspannen setting en het bevorderde de interactie, belangrijk voor een bijeenkomst waarbij het draait om het delen van kennis. We komen zeker terug!
“Het event overtrof onze verwachtingen”
Het was voor ons de eerste keer dat we een client & partner event organiseerden. We hadden een duidelijk idee over het inhoudelijke programma, maar zochten professionele ondersteuning voor de organisatie en verdere invulling. De klik met Out of the Office was direct goed! We werden daarnaast verrast met creatieve ideeën die in de praktijk perfect tot uiting kwamen. Op de dag zelf viel alles samen, het totale plaatje klopte en overtrof onze verwachtingen. Achteraf werden we door gasten van het event overspoeld met diverse complimenten. Een signaal dat Out of the Office en BCM samen een mooi event hebben neergezet.
“Het was met recht een bedrijfsbelevenis”
Alles klopte, van begin tot eind. Onze eigen werkplaats herkenden we niet meer terug dankzij de fantastische styling. Zelfs het eten paste binnen het thema. Aan alles was gedacht, het was met recht een bedrijfsbelevenis.
“Het enthousiasme werkt aanstekelijk”
De leuke weetjes die tijdens de hamburger workshop gedeeld werden onthouden we absoluut! Het enthousiasme waarmee de workshop gegeven werd werkte aanstekelijk. Ik weet zeker dat de deelnemers nu anders door de supermarkt lopen. Het gezellig samen proeven, presenteren en eten was een goede afsluiting van een gezellige avond.