Over ons
het team

​We hebben van onze missie onze bedrijfsnaam gemaakt. We halen mensen ‘out of the office’, zodat ze effectiever kunnen samenwerken, meer werkplezier ervaren en betere resultaten behalen, voor zichzelf en voor het bedrijf waar ze werken. We willen mensen inspireren en hen in beweging brengen. Daarbij streven we naar ambassadeurschap onder de medewerkers en klanten van onze opdrachtgevers.

Onze werkwijze

De mooiste bedrijfsbelevenissen met de grootste impact creëren we wanneer we dat samen doen. Als team en samen met onze opdrachtgevers. Dit betekent dat persoonlijk contact centraal staat in onze dienstverlening. Zowel in de voorbereiding, als tijdens de bijeenkomst, het event of de teamactiviteit én daarna. We stellen kritische vragen en zijn benieuwd naar het doel van het event of de bijeenkomst. Daarmee kijken we verder dan de vraag en voorzien we onze gasten en opdrachtgevers van een advies op maat waarmee meetings nog effectiever worden, teamactiviteiten voor nog meer verbinding zorgen en bedrijfsevents echt memorabel worden. Dit doen we met een team van ervaren eventspecialisten en jonge creatievelingen die goed op elkaar zijn ingespeeld. We houden ontzettend van ons vak en zijn allemaal op onze eigen manier detailliefhebbers en nemen geen genoegen met de standaard. Hierdoor slagen we erin onze gasten en opdrachtgevers te blijven verrassen en verbazen. Daar worden wij minstens zo blij van als zij!

Ons team 1

Dave

Eigenaar

Met een duidelijke visie richtte Dave Out of the Office op. Met zijn enthousiasme weet hij collega’s, gasten en opdrachtgevers te inspireren en teams succesvoller te maken.

Ons team 2

Patricia 

Project Manager

Verantwoordelijk voor de backoffice, het adviseren van opdrachtgevers, het organiseren van bedrijfsevents, aftersales: Patricia doet het allemaal!

Ons team 3

Mandy

Project Manager

Als veelzijdige projectmanager streeft Mandy naar een ultieme customer experience, organiseert ze bedrijfsevents en is ze het aanspreekpunt voor opdrachtgevers en gasten.

Ons team 4

Cyriel 

Allround medewerker

Op Cyriel kun je bouwen! Hij verzet achter de schermen veel werk. Van het op- en afbouwen van events tot onderhoud van de locatie; Cyriel draait z’n hand er niet voor om.

Ons team 5

Miep

Gastvrouw

Miep is een graag geziene gastvrouw bij onze vergaderlocatie. Ze begrijpt als geen ander hoe ze het bezoek van onze gasten memorabel kan maken.

Ons team 6

Sam

Stagiair evenementenorganisatie

Sam heeft een passie voor de eventbranch. Tijdens haar stage ondersteunt ze het team in de organisatie en uitvoer van evenementen en teamactiviteiten.

Ons team 7

Julia

Eventmedewerker

Met haar aanstekelijke lach is Julia niet te missen tijdens onze events. Met veel enthousiasme zorgt ze dat elk detail klopt tijdens teamdagen en evenementen.

Ons team 8

Kian

Eventmedewerker

Kian zie je regelmatig tijdens onze events. Met een flinke dosis vrolijkheid zorgt hij ervoor dat onze gasten een onvergetelijke tijd beleven.

Ons team 9

Finn

Eventmedewerker

Finn verzet achter en voor de schermen veel werk. Je vindt hem regelmatig op de vloer tijdens onze events, waar hij zich met veel enthousiasme inzet.

Ons team 10

Mariëlle 

Merk- en Eventfotograaf

Onze events brengen mensen in beweging en zijn een krachtige marketingtool voor je (employer) brand. Dankzij de foto’s van Mariëlle werkt dit effect nog lang door.

Ons team 11

Guido

Pianist en bandleider  

De man achter de piano tijdens een popquiz of event. Guido zorgt altijd voor een goede sfeer en een muzikaal spektakel. Deze rasartiest kan (bijna) alles spelen op z’n piano!

Werken bij Out of the office

Wanneer je onderdeel bent van het Out of the Office team krijg je volop kansen om jezelf te ontwikkelen. Sterker nog, we laten je vrij om jouw meest geniale ideeën in de praktijk uit te voeren. We zijn altijd op zoek naar detailliefhebbers, organisatietalent en sfeermakers. Omdat bij ons niets standaard is, is onze sollicitatieprocedure dat ook niet. Verras ons! Laat ons zien wie je bent en vertel ons hoe jij ons team denkt aan te vullen.