Bedrijfsevents
Personeelsfeest
Tevreden medewerkers zijn ambassadeurs voor jouw organisatie. Het uitspreken van waardering speelt daarbij een belangrijke rol. Een personeelsfeest is dan ook veel meer dan alleen een gezellig feestje voor alle medewerkers. Het is het moment bij uitstek om even stil te staan bij een gezamenlijke prestatie en medewerkers te bedanken voor hun inzet. Dat doe je natuurlijk op een unieke manier, die het employer brand versterkt.
Specificaties
Versterken employer brand
Unieke bedrijfsbelevenis
Volledig verzorgd
Employer brand versterken
Wanneer je medewerkers de tijd van hun leven geeft raken ze er niet over uitgepraat. Dit heeft niet alleen een positief effect op het team en de algemene medewerkertevredenheid, het draagt ook bij aan ambassadeurschap. Wanneer je aandacht besteedt aan een personeelsfeest dat indruk maakt, zetten jouw medewerkers de organisatie nog beter op de kaart. Dat maakt dit type bedrijfsevent een krachtige tool voor het versterken van jouw employer brand.
Unieke bedrijfsbelevenis
Hoe geef je medewerkers dan de tijd van hun leven? Dat weten wij als geen ander en dat geldt ook voor jou. Jij weet namelijk precies wat er binnen jouw organisatie speelt, wat de boodschap moet zijn die je met het personeelsfeest wilt uitdragen. We maken vervolgens een concrete vertaling naar een belevingsconcept voor het personeelsfeest voor jouw organisatie. Denk aan een aansprekend thema, spraakmakend entertainment, een sfeervolle setting en een foodaanbod waar je je vingers bij aflikt. Ieder detail klopt en alles is goed op elkaar afgestemd.
“Dat de keuze op de eventlocatie van Out of the Office viel had meerdere redenen. Ten eerste heeft het een centrale ligging. Daarnaast denken de eventmanagers van Out of the Office op een hele prettige manier mee zodat het totale plaatje klopt. Zodat er een concept staat dat volledig aansluit op was we willen bereiken. Dit is absoluut iets wat Out of the Office onderscheidend maakt.”
Alles klopte, van begin tot eind. Onze eigen werkplaats herkenden we niet meer terug dankzij de fantastische styling. Zelfs het eten paste binnen het thema. Aan alles was gedacht, het was met recht een bedrijfsbelevenis.
De 3 B’s: boodschap, beleving, betrokkenheid
Een personeelsfeest is geslaagd wanneer het de juiste boodschap overbrengt, wanneer het een unieke belevenis is en wanneer het de betrokkenheid bij de organisatie vergroot. Al onze personeelsfeesten organiseren we aan de hand van deze drie B’s. Want een feest is nooit alleen een feest. Het is een krachtige kans om medewerkers in beweging te brengen, een kans die je wilt grijpen. Toch?
Misschien ook
interessant
We geloven in het krachtige effect van out of the office zijn. Dat kan door het organiseren van een bedrijfsevent, maar ook door het boeken van verbindende teamactiviteiten en inspirerende vergaderruimtes. Veel geboekt:
1

Zakelijk event
2

Hamburger workshop
3
